Skip to main navigation Skip to main content Skip to page footer

Ελληνικό και Παγκόσμιο Θέατρο: Δραματουργία, Παράσταση, Εκπαίδευση

ΜΟΝΑΣΤΗΡΙΔΗΣ ΜΑΚΗΣ

Ο Δρ. Πρόδρομος Μοναστηρίδης έχει πτυχίο Marketing από το Τμήμα Marketing του ΑΤΕΙΘ, ενώ είναι κάτοχος μεταπτυχιακών από το University of Sunderland (UK) στο Marketing (ΜΑ) και στην καινοτομία (Master of Philosophy) με θέμα “A best practise for New Product Development for the Greek Banking Sector”. Το διδακτορικό του από το Τμήμα Δημοσιογραφίας και Μ.Μ.Ε. του ΑΠΘ ασχολείται με την καινοτομία, το marketing και τους μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς.

Έχει διατελέσει Σύμβουλος Marketing της Τράπεζας Μακεδονίας–Θράκης, ενώ έχει συνεργαστεί σαν έκτακτος καθηγητής στο Τμήμα Marketing του ΑΤΕΙΘ, στο CITY COLLEGE, στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, στο American College of Thessaloniki και στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Είναι επίσης Visiting Researcher στο DAFM Researcher Center του King’s College.

Διδάσκει θέματα marketing, πολιτιστικού marketing, event management, fundraising και επικοινωνίας. Η αρθρογραφία του σε συνέδρια και επιστημονικές εφημερίδες περιλαμβάνει ζητήματα καινοτομίας, Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης, πολιτισμού και marketing, ενώ έχει συμμετάσχει και στη συλλογική έκδοση Innovation Policies in the European News Media Industry: A Comparative Study, Media Business and Innovation με το κεφάλαιο «Market Structure and Innovation Policies in Greece» (Springer  editions, 2017). To 2021 εκδόθηκε από τις εκδόσεις του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, το βιβλίο του Μάρκετινγκ, πολιτισμός και καινοτομία.

Είναι Διευθυντής Marketing στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης και Πρόεδρος στο Διοικητικό Συμβούλιο του Thessaloniki Convention Bureau.