Εργαστηριακό Διδακτικό Προσωπικό (ΕΔΙΠ), Παιδαγωγικό Τμήμα Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ΕΚΠΑ.
Ολοκλήρωσε τις προπτυχιακές σπουδές του στο Παιδαγωγικό Τμήμα Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Αθηνών. Έλαβε μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών (MEd) από το Πανεπιστήμιο του Manchester στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση και εκπόνησε τη διδακτορική του διατριβή στο Τμήμα Φιλοσοφίας-Παιδαγωγικής-Ψυχολογίας του ΕΚΠΑ. Η διατριβή του, η οποία βραβεύτηκε από την Ελληνική Ψυχολογική Εταιρεία, αφορούσε τη χρήση τεχνικών αυτοδιαχείρισης για τη διδασκαλία κοινωνικών δεξιοτήτων σε παιδιά προσχολικής ηλικίας με αυτισμό ενταγμένων στο γενικό σχολείο. Εργάστηκε για 20 χρόνια στην Ειδική Αγωγή ως δάσκαλος Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, κυρίως μαθητών/τριών με ΔΑΦ σε Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης και ως μέλος των Κέντρων Διαφορικής Διάγνωσης, Αξιολόγησης και Υποστήριξης (ΚΕΔΔΥ) του Υπουργείου Παιδείας. Σήμερα εργάζεται ως Εργαστηριακό Διδακτικό Προσωπικό στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, όπου διδάσκει μαθήματα όπως: Ανάλυση της Συμπεριφοράς, Ειδική Αγωγή, Σχολική Ένταξη, Αναπτυξιακές Διαταραχές, Πειραματική Μεθοδολογία σε προπτυχιακό και μεταπτυχιακό επίπεδο. Παράλληλα, είναι Συντονιστής Ερευνητικού Έργου στο Εργαστήριο Ειδικής Αγωγής και Συμβουλευτικής της Οικογένειας, του ιδίου Τμήματος. Έχει δημοσιεύσει τις εργασίες του σε ελληνικά και διεθνή περιοδικά και βιβλία και έχει πολλές συμμετοχές σε εθνικά και διεθνή συνέδρια. Η έρευνά του επικεντρώνεται στη Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος με έμφαση στην προώθηση της αυτονομίας, των κοινωνικών δεξιοτήτων και της σχολικής ένταξης.