Γεννήθηκε στο Ρέθυμνο. Είναι διδάκτορας του Τμήματος Θεατρικών Σπουδών του ΕΚΠΑ, αριστούχος απόφοιτος του Τμήματος Ψυχολογίας Παντείου Πανεπιστημίου, της δραματικής σχολής του Εθνικού Θεάτρου, του Τμήματος Θεατρικών Σπουδών του ΕΚΠΑ και του μεταπτυχιακού προγράμματος του ίδιου τμήματος. Ως ηθοποιός και βοηθός σκηνοθέτη έχει συνεργαστεί με κρατικούς και ιδιωτικούς θιάσους και με σκηνοθέτες όπως οι: Δημήτρης Δεγαΐτης, Διαγόρας Χρονόπουλος, Νίκος Χαραλάμπους, Θεόδωρος Κάλβος, Μιχάλης Καλαμπόκης κ.ά. Επίσης έχει υπογράψει τη σκηνοθεσία των παραστάσεων ΤιείπεοΌσκαρΓουάιλντ (θέατρο Nixon 2006- 2007), ΈγκλημαστοΛουξεμβούργο της Αγκ. Κρίστι (θέατρο Παραμυθίας 2012- 2013), Γειτόνισσες του Π. Χορν (θέατρο Αθηναϊκή Σκηνή 2016-2017), Ναντύσουμετουςγυμνούς του Λ. Πιραντέλλο (θέατρο Αθηναϊκή Σκηνή 2017-2018), Φύλο-νικία του Μαριβώ (θέατρο Αθηναϊκή Σκηνή 2019-2020), Κόλπερτ του Ντ. Γκίζελμαν (Θέατρο Νους 2022-2023), H δούλα, η αλήθεια πίσω από τον Πειρασμό του Γρ. Ξενόπουλου (θέατρο Αθηναϊκή Σκηνή 2022-2023).
Ως θεατρολόγος δραστηριοποιείται την τελευταία δεκαετία στον τομέα της έρευνας του νεοελληνικού θεάτρου των αρχών του 20ού αιώνα με συμμετοχή σε διεθνή και πανελλήνια συνέδρια [7o Ευρωπαϊκό Συνέδριο Νεοελληνικών Σπουδών ΕΕΝΣ Βιέννη (2023), Επιστημονικό Συνέδριο Νέων Ερευνητών του Τμήματος Θεατρικών Σπουδών ΕΚΠΑ με θέμα «Ο Ιάκωβος Καμπανέλλης στον 21ο αιώνα» (2022), Επετειακό Συνέδριο για τα 100 χρόνια από τη Μικρασιατική Καταστροφή με θέμα «Το Κωνσταντινουπολίτικο και Μικρασιάτικο θέατρο ως το 1922» (2022), Διεθνές επιστημονικό συνέδριο «Έρευνα - Σύνθεση - Ερμηνεία. Προσεγγίζοντας το θέατρο του Σπύρου Α. Ευαγγελάτου» (2022), Επιστημονικό συνέδριο του Εργαστηρίου Θεάτρου Κινηματογράφου Μουσικής του Κέντρου Ερευνών και Μελετών του Πανεπιστημίου Κρήτης με θέμα «Ο Παντελής Πρεβελάκης και το θέατρο» (2022), Επιστημονικό συνέδριο του Τμήματος Θεατρικών Σπουδών του ΕΚΠΑ με θέμα «Το ελληνικό θεατρικό έντυπο από τον 19ο στον 21ο αιώνα» (2019), ΙΑ ́ διεθνές Πανιόνιο συνέδριο με θέμα «Επτανησιακός βίος και πολιτισμός» (2018), Επετειακό συνέδριο για τα 20 χρόνια του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών του Τμήματος Θεατρικών Σπουδών του ΕΚΠΑ (2017), Ε ΄ Πανελλήνιο Θεατρολογικό Συνέδριο με θέμα «Θέατρο και δημοκρατία: Με αφορμή τη συμπλήρωση 40 χρόνων από την αποκατάσταση της Δημοκρατίας» (2014)]. Ασχολείται επίσης επαγγελματικά με τη μετάφραση θεατρικών έργων. Ανάμεσα στα έργα που έχει μεταφράσει περιλαμβάνονται τα: Η ώρα των παιδιών της Λίλυ Χέλμαν, Ένα ανοιχτό ζευγάρι - πολύ ανοιχτό του Ντάριο Φο, Φυλή του Ντέιβιντ Μάμετ, Το φιλί της γυναίκας αράχνης του Μανιουέλ Πιούιγκ, Ο Ινδός ψάχνει το Μπρονξ του Ίσραελ Χόροβιτς, Βόυτσεκ του Γκ. Μπύχνερ, Οι τρελοί της Βαλένθια του Λόπε δε Βέγκα, Μάκβεθ του Ουίλιαμ Σαίξπηρ, Να ντύσουμε τους γυμνούς του Λουίτζι Πιραντέλλο κ.α. Από το 2007 διδάσκει δραματολογία, ιστορία θεάτρου, ιστορία λογοτεχνίας και ιστορία τέχνης στη Ανωτέρα Δραματική Σχολή Κάλβου- Καλαμπόκη «Αθηναϊκή Σκηνή» και από το 2019 διδάσκει δραματολογία και ιστορία θεάτρου στο τμήμα υποκριτικής του ΙΕΚ Όμηρος. Υπήρξε διδάσκουσα στο Τμήμα Φιλολογίας του Πανεπιστημίου Κρήτης (2021-2022). Είναι διδάσκουσα στο Τμήμα Θεατρικών Σπουδών του Ε.Κ.Π.Α (2022-2023).