Ο Θάνος Βέρδης είναι Αναπληρωτής Καθηγητής Εκπαιδευτικής Έρευνας και Αξιολόγησης στη Φιλοσοφική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών και ιδρυτικό μέλος της Ελληνικής Εταιρείας Εκπαιδευτικής Αξιολόγησης. Σπούδασε παιδαγωγικά στο Παιδαγωγικό Τμήμα Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Αθηνών και μεθοδολογία έρευνας στο Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης (Pembroke College). Ολοκλήρωσε τη διδακτορική του διατριβή στο London Institute of Education στο πεδίο της εκπαιδευτικής αξιολόγησης. Έχει εργαστεί ως δάσκαλος στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση και ως πάρεδρος εκπαιδευτικής αξιολόγησης στο πρώην Παιδαγωγικό Ινστιτούτο. Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα επικεντρώνονται στον τομέα των ποσοτικών και ποιοτικών ερευνητικών μεθοδολογιών. Ως προς τις ποσοτικές μεθοδολογίες έχει ασχοληθεί με τη μελέτη των αλγόριθμων ανάλυσης κατηγορικών δεδομένων. Ως προς τις ποιοτικές μεθοδολογίες έχει ασχοληθεί με τη μελέτη εναλλακτικών-αφηγηματικών εθνογραφικών φορμών. Στο πεδίο των σπουδών στην εκπαίδευση έχει ασχοληθεί με το φαινόμενο των φροντιστηρίων, καθώς και με το ζήτημα των γεωγραφικών ανισοτήτων στην πρόσβαση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Ως προς το πεδίο των θεατρικών σπουδών, έχει ασχοληθεί με τη δημιουργία και ανάλυση ψηφιακών αφηγήσεων ανθρώπων των παραστατικών τεχνών μέσα από δύο ευρωπαϊκά προγράμματα Erasmus.
Επιλεγμένες δημοσιεύσεις
Βέρδης, Α. (2021). Η επιστημονική έρευνα ως υποβλητικό κείμενο. Στο Κ. Φανουράκη & Γ. Πεφάνης (Επιμ.) Εφαρμοσμένο θέατρο: ποιοτικές μέθοδοι έρευνας μέσω παραστατικών τεχνών. Αθήνα: Παπαζήση. Κωδικός Ευδόξου: 102124831
Verdis, A., & Sotiriou, C. (2018). The psychometric characteristics of the Advanced Measures of Music Audiation in a region with strong non-Western music tradition. International Journal of Music Education, 36 (1), 69–84. https://doi.org/10.1177/0255761417689925
Verdis, A., Kalogeropoulos, K., & Chalkias, C. (2019). Regional disparities in access to higher education in Greece. Research in Comparative and International Education, 14(2), 318–335. https://doi.org/10.1177/1745499919846186
Γαρώνη, Ν. & Βέρδης, Α. (2015). Όταν το σώμα τραυματίζεται για να μην αφανιστεί. Στο Μ. Πουρκός (Επιμ.). Το σώμα ως τόπος βιωμάτων, ταυτοτήτων και κοινωνικών νοημάτων (σελ. 341-351). Αθήνα: Εκδόσεις Οκτώ.
Kassotakis, M. & Verdis, A. (2013). Shadow education in Greece: characteristics, consequences and eradication efforts. In Bray, M., Mazawi, A., & Sultana, R. (Eds.) Private tutoring across the Mediterranean: constructions, deconstructions and implications for learning and equity (pp. 93-113). Rotterdam: SENSE.